1GbTeam - Klasowy portal rozmów!

Oficjalne forum klasy 1Gb


Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

I. REGULAMIN
1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
2. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
9. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość).
10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
13. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Pod punkt podlegają także częściowe cenzury wyrazów kropkami (.), gwiazdkami (*) i innymi znakami.
14. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
15. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
16. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
18. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
19. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
20. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
21. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
22. Na forum istnieje bezwzględny zakaz powtarzania kilka razy tego samego postu, dotyczy to również chatboxa.
II. Ban
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
2. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decydują Administratorzy po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
3. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie chcę bana ! jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
4. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.
III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Forum użytkownikowi w dowolnym momencie, bez podania przyczyny.
Regulamin stworzony przez Asiulaw, poprawki - Fuck the system!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl